bérelhető webshop, laptop

Miért nagy sláger a bérelhető webshop?

Régebben nehezebb kérdést jelentett a webáruház üzemeltetése, mint napjainkban. Mi ennek az oka? Egyszerű a válasz. Ahogy minden, már a webshopok is bérelhetők.

Nem csak lakást, autót, esküvői ruhát, és egyebeket lehet kibérelni, de a webáruházakat is. Ez lényegesen megkönnyítette azoknak a dolgát, akik akadályokba ütköztek, ha webáruházat akartak indítani, ugyanis az üzemeltetési költségek, és a feltételek magas lóra tették a lécet.

A bérelhető webshop áthidalta az üzemeltetés kérdését

Az üzemeltetéshez a bérelhető webshopok előtt folyamatosan saját tőkére volt szükség, nem beszélve arról, amikor újabb és újabb trendekhez igazodva kellett fejleszteni a webáruházat, ami további plusz költségeket jelentett. És persze jelent a mai napig is sokaknak, akik saját webáruházat üzemeltetnek. Viszont, akiknek nincs ez a mennyiségű tőke a zsebében, azok számára is nyílt egy lehetőség, amivel áthidalhatja ezt a problémát: a bérelhető webshop lehetősége.

Ebben az esetben egy webshop bérléssel foglalkozó cégnek fizetnek az ügyfelek megfizethető bérleti díjat, szemben a költségesebb webáruház fejlesztéssel. Ugyanakkor, valamivel kevesebb lesz ennek a testreszabhatósága, mint a saját fejlesztésűnek, viszont jóval olcsóbban. A kezdő eladók számára ezért például tökéletes megoldást kínálnak a bérelhető webshopok.

Milyen szempontok alapján érdemes választani?

A főbb szempontokat, a webshop motor adottságaiból nézve az alábbiak adják: az ár, a design, a technikai tudás, az UX könnyedsége, a SEO és az ügyfélszolgálat minősége. Ezek alapján pedig a két legnépszerűbbnek számító webshop motor a Shoprenter és az UNAS. A webshop tulajdonosoknak különböző szempontokból lehet fontos, hogy honnan bérlik webshopjukat. Leginkább a marketing szempont, tehát a célcsoport megtalálásának könnyedsége, a technikai szempont, tehát az eladás könnyedsége, az UX szempont, tehát a használat egyszerűsége, és az integrálási, mérési szempont, tehát a többi programmal való együttműködés egyszerűsége ebben a mérvadó.

A design szempontját nézve, mind a Shoprenter, mind pedig az UNAS esetében sablonok közül lehet válogatni, és ezeket testre szabni. Itt nincsenek nagy eltérések, ízlés kérdése leginkább. Az UX tekintetében viszont az UNAS a nyerő, mert egyszerűbb a kezelőfelülete, mint a Shoprenternek. Ami a kezdő eladóknak különösen számít. Viszont a Shoprenter előnyei közé tartozik itt, hogy sok az ingyenesen elérhető oktatóanyaguk. A SEO tekintetében van a legnagyobb különbség a két cég között. A Shoprenter sokkal több optimalizálási lehetőséget kínál.

A technikai tudást vizsgálva több szempontot is meg kell nézni, de összességében közepes mind a kettő cég teljesítménye. Árazásban viszont nagyobb eltérésekkel számolhatunk. Van egy 14 napos próbaidő mind a kettő esetében, ugyanakkor az éves és havi előfizetés között már hozzávetőleg 10-20 %-os eltérés mutatkozik.

Az éves mind a két esetben kedvezményesebb. UNAS-hoz pedig ezt a kódot, ha megadja új webáruház létrehozásakor, akkor 10% kedvezményt kap: aae78c2b3f.

Választás

A bérelhető webshop választása tehát egy mérlegelendő kérdésnek számít, a fent leírtak alapján. Látható ugyanis, hogy részben eltérő piaci szegmenst céloznak meg a különböző webáruház motorok. Ami döntő lesz a kérdés megválaszolásához, az az eladó körülményei. Ugyanis egy kezdő státuszú eladónak, kis büdzsével, nulla tapasztalattal mindenképp érdemesebb az UNAS-t választani.

Ez a felület egyszerűbb és átláthatóbb, ugyanakkor a funkciók tekintetében kevesebbet tud, mint a Shoprenter. Viszont, aki nem kezdő, és hosszútávra tervez, akár már van működő, bevételt termelő áruháza, hátországa, annak érdemesebb lehet a Shoprenter-t választani.