Az online marketing világában rendkívül fontos szerepet tölt be a Google, hiszen ez a világon az egyik leglátogatottabb internetes keresőmotor. A multinacionális vállalat a szolgáltatásait széles körben kiterjesztette a megalapítása óta, ami sokunk életét könnyíti meg nap mint nap. Az egyik ilyen szolgáltatási terület a Google Shopping hirdetések, ahol a szolgáltatást igénybe vevő vállalkozások roppant hatékonyan tudják az érdeklődők elé tárni a termékeiket. Sokan nem tudják azonban, hogy az európai uniós versenyszabványoknak köszönhetően lehetőségük van csökkenteni a Shopping-kiadásaikat akár 20%-kal is. A továbbiakban azt is elmagyarázzuk majd, hogyan.
A CSP szolgáltatás (régen CSS), teljes angol nevén Comparison Shopping Partner, lényegében azért jött létre, hogy megtörje a Google egyeduralmi helyzetét a Shopping hirdetések tekintetében. Ennek keretében tehát a hirdetni kívánó vállalkozások bizonyos Google-partner cégek CSP szolgáltatását vehetik igénybe, amelyeket egyenlő hirdetési félként kezel a Shopping rendszere a natív Google Shopping szolgáltatóval, viszont a hirdetőnek jelentősen kevesebbet kell fizetnie az egyes hirdetésekért.
A szolgáltatás szerfelett egyszerű; egy kisebb fiókbeállítás elvégzése az Árcédula.hu CSP szolgáltatóval akár 20% spórolást is eredményezhet. A fiókbeállítás néhány egyszerű lépésből áll, amely során az adott vállalkozás meglévő Google Merchant Center fiókját összekapcsolják az Árcédula.hu CSP szolgáltatásával, vagy új vállalkozás esetén létrehoznak közösen egy új Merchant fiókot. Ezután az Árcédula.hu alkalmazza az adott fiókra a hirdetési kedvezményt, és végül adminisztrátori jogosultságot ad a hirdetési szolgáltatást igénybe vevő vállalkozásnak. Ez teljes önállóságot kínál számára, nem fosztja meg a hirdetőt a felügyeleti és admin jogaitól, hiszen a vállalkozás adataira, Merchant fiókjára az Árcédula.hu csupán minimális mértékben lát majd rá. Így a hirdetéseket továbbra is a vállalkozás által megbízott szakemberek kezelik, viszont annak ellenére, hogy a keresési találatoknál megjelenik a CSP szolgáltató neve is, a hirdetések linkjére kattintva az érdeklődők ugyanúgy a hirdető vállalkozás weboldalára érkeznek majd.
A CSP szolgáltatás, mint azt már említettük, 20% kedvezményt – vagy másként hirdetési előnyt – biztosít a vállalkozásoknak, amely a Google aukciós rendszere révén valósul meg. Fontos megérteni ezzel kapcsolatban a Google működését, miszerint a rendszerben a találatok sorrendjét egy bizonyos aukció határozza meg az alapján, amennyit hajlandóak lennének az adott hirdetők a hirdetésekre áldozni. Az Árcédula.hu CSP szolgáltatásának igénybevétele által a hirdetőnek tehát 20%-kal kevesebbet kell felajánlania, mint a natív Google Shopping hirdetések esetében. Példának okáért egy 300 Ft-os Google Shopping hirdetés licitje ugyanannyit ér, mint egy olyan vevő 240 Ft-os felajánlása, aki igénybe vette az Árcédula.hu CSP szolgáltatását. Ezáltal tehát bátran merjük ajánlani CSP szolgáltatásunkat mindazok számára, akik kedvezőbb áron szeretnének hirdetni a Google Shopping rendszerében.
Legyen Ön is az Árcédula.hu ügyfele már ma, hiszen velünk megéri hirdetni az online térben!
Bővebb információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk!